Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!


ΕΚΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ..ΣΤΟ ΦΑΣΕΜΠΟΥΚ..ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΑΣΤΙΑ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΣΕ ΔΙΑΣΧΕΔΑΖΟΥΝ ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΑΘΡΟ ΚΑΠΟΙΗ ΦΙΛΟΙ Μ!!!!

TheBestAnto8 :
Δύο ξανθιές συζητάνε: -Έπαιξα σε ένα διαγωνισμό. Μου είπαν ότι κέρδισα ένα ταξίδι στο φεγγάρι. -Σιγά τα πράματα. Εμένα μου έταξαν για το καλοκαίρι, ταξίδι στον ήλιο! -Χελλόουουου… στον ήλιο θα καείειειεις…! -Χελλόουουου… θα πάω βράδυυυυ…!
 
 ataktomwroMagic¨:Λεει το Ο στο Q -Μπα μπα μπα.. καυλωσαμε??
 
 MegaTzinaki:Εγω μεθώ....εσυ μεθές..? Συναντιούνται το 2 με το 9.. - Γεια σου 7.. - Μα το 9 είμαι.. - Ωχ.. Συγγνώμη.. Αφαιρέθηκα.:Ρ
 
 agapi117:Για να με πιάσεις θα πρέπει να είσαι γρήγορος...για να με βρεις θα πρέπει να είσαι έξυπνος, αλλά για να γίνεις σαν εμένα.....θα πρέπει να αστιαβεσαι 
ελα να το κανουμε                                                                                                                                            
-φοβαμαι
-ποσο εισαι?
-17
-εισαι 17 και φοβασαι?
-θα τρεξει αιμα
-οχι πολυ
- ασ το κανουμε
  -ανοιξε πιο πολυ
ααααα!
οριστε το βγαλαμε το δοντι...opoios nomize kati allo na to vali sto profil tou =P

 B.F.F.EverDiva:
Στο μάθημα της Χημείας: - Θα μας πεις παιδί μου τι είναι το θειικό οξύ; - Μα... μάλιστα κύριε. Χμμμ... το ξέρω... εδώ το έχω στην άκρη της γλώσσας μου... - Φτυ....φτύστο παιδί μου γρήγορα, θα δηλητηριαστείς...!! ...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ!ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΓΕΛΑΣΑ :)ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΟΣΕ ΑΚΟΜΑ Η ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΕΡΑ ΤΩΡΑ ΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ!!!3 ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΚΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ!!!
ΑΠΟΛΑΥΣΑΤΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ??ΤΩΡΑ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΦΟΤΟΓΡΑΦΙΕΣ 3!!!Η ΠΙΟ ΜΑΓΕΥΤΙΚΕΣ ΦΟΤΟ!!

                 












ΠΟΠΟΠΟ!!!ΩΡΑΙΕΣ....ΣΤΙΓΜΕΣ 8Α ΣΑΣ 6ΑΝΑΔΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ!!!!ΚΑ8ΗΜΕΡΙΝΑ ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΤΑΞΙΔΗ!!!ΓΕΙΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου